Friday, October 11, 2013

Ray Ban kesukaan ramai.

Assalamualaikum..
hey heyy... lamanya tak update blog.. memang tu jelah ayat yang aku selalu guna bila buat entry baru..
reason? sebab aku jarang jarang update blog. jarang jarang, OK.. 
macam pemalas sangat je kan..
Actually, aku takde point nak menyanyah kat blog ni..
and aku rasa life aku takde lah "woww" sangat kalau nak cerita kat orang pun.
life denn ni biaso biaso jo.


hahh, korang rasa tak yang sunglass ni superb cool??
siapa yang rasa "errr, tak cool langsung pun"... please, don't say any word.
siapa yang rasa "woww cool gilerrrr"... please, buat muka teruja, snap and masuk instagram..
hekhek.. mengarut pulak aku ni....
ok, back to our topic.. 
Ray Ban ni sekarang tengah trending taw... siapa siapa pun kalau pakai ni, mesti cool and smart habiss..
percaya la cakap aku.. try la beli satu and pakai buat round satu taman. 
mesti semua orang pandang kau dan...
*dalam hati "eee budak ni macam bagus je pakai cermin mata hitam tu".. hekhek..


pehh pehhh aku dah tergila gilakan sunglass ni.. tapi apakan daya... wang takde...
ohmaiiiii.... sedih tahap cipan dah ni sekarang...
takpe takpe, sunglass ni aku dah masukkan dalam wishlist aku... hihi
akan aku beli juga satu hari nanti.... harga dia? takde la mahal sangat pun..
adalahh RM120++..
bagi student macam aku ni, harga tu memang murah... *murah lah sangat kan. -.-'
tapi tak kira, aku nak jugak.. satu hari nanti kalau aku dah dapat, aku ambik gambar then
masuk dalam blog ni ok.. *mata bling bling.
one more thing, aku suka sangat cermin mata hitam ni salah satu nya sebab....
ianya pelengkap imej... hohoho
sejak bila pulak aku ni sibuk nak pikir imej bagai kan.. hikhik
sejak bila tu biar lah sendiri yang tahu... the important is, Ray Ban sunglasses memang 
superb cool and smart... nampak sexy jugak.. ngee~ *muka gedik
XOXO

No comments: