Saturday, May 11, 2013

hipokrit

Assalamualaikum.......
eh, rajin pulak aku nak meng'update' blog ni, selalunya dalam sebulan pun belum tentu aku nak update..
tiba-tiba datang idea ni masa tengah buat kerja..
hah, nampak tak aku buat kerja tak fokus..
tangan bergerak tapi kepala ke angkasa lepas dah jauhnya... =.='
hipokrit??
hmm, perkara yang tak susah pun kita nak buat...
honestly, aku merupakan seorang yg tergolong dalam orang2 hipokrit..
tapi tapi tapi..... certain situation je laa.... takde la memanjang hipokrit je..
bila aku tak suka someone tu then dia jugak la yg selalu muncul depan mata aku...
pastu boleh pulak dia buat apa yg aku tak suka...
isyhhh... rasa macam nak bagi tendangan maut je tauuuu....
nasib la aku ni masih ada rasa keperimanusiaan...
so, just sabar, sabar, sabar, and sabar......
hah, dari situ lah timbul hipokrit aku...
berpura-pura layan orang tu sedangkan dalam hati,"eee aku tak nak layan kau laa,diam boleh tak ?!"
tu baru dalam hati, kat kepala ni pulak dah terbayang2 muka dia penyek aku
kerjakan, "hah, amik kau ! dush dush dush....puas hati aku"... hikhik
amboiii amboiii.. anak dara sorang ni kerja asyik nak belasah orang je kat kepala dia tu..
banyak2 la istighfar hajar oiii !
Astaghfirullah......
btw, setelah hampir 20tahun aku hidup kat dunia ni, aku rasa memang ramai
manusia yang hipokrit...... lumrah kehidupan....
hmm, actually mata dah mengantuk, tetiba rasa macam tangan ni dah mogok tak nak menaip lagi..
mata merayu-rayu mintak dipejamkan.. bantal peluk mula menggoda untuk dipeluk.. haha
selamat malam dunia ! 
XOXO

No comments: