Wednesday, January 2, 2013

new year !

  Assalamualaikum.. 
winkk winkk... kite da masuk 20 tahun la 2013 ni.. :')
dah takde no. 1 lagi... means makin tua da...
hmm, terasa cepat pulak masa berlalu..
rase mcm baru semalam (ayat org selalu guna bila dah makin tua)
  pakai uniform sekolah, kena marah dengan cikgu sebab tak buat keje,
kena denda sebab kelas bising, bla bla bla..
*tetibe rasa mcm semalam konon.. puihhhh..
padahal ntah mane kena campak semua memori kat sekolah pun tak tau la..


welcome to 20........ >.<
bila umo da start dgn no 2 ni rase mcm dah makin matured plak.. ngeh3x..
perasaan je tuhh.... sbnrnya budak2 lagi.. :')

tapi tapi tapi...... tak kisah la umo aku dah masuk 20 sekali pun, org yg ta kenal aku
mesti nak cakap aku ni budak sekolah lagi.. ehh hellooo !! i'm 20 to be ok...
tolonglaa paham... tau la aku ni baby face kan.. hohoho... kbai kbai... >.<
*azam baru... tak mo perasan2 lagi k hajar....
hah, cakap pasal azam tahun baru ni...
at first, aku takde azam pun...
tapi bila pikir2 balik 2,3,4 kali... tiba-tiba....
tinkkkk.. keluar satu mentol kat atas kepala...
#azam tahun baru ni aku nak.....
dapat GPA 3.80...
hmm, kalau nak kejar CGPA mmg tak la kan...
susah tokkkk.. *terkapai kapai aku kelemasann....(lalalala)
lagi satu, of course aku nak xperia acro s..
idamanku sejak ia dikeluarkan lagi...
ohmai ohmai.... aku nakkkk sangattttt....
harap2 la azam tahun ni semua nya jadi kenyataan..
aku tak sanggup lagi nak berangan2 dan termimpi2 dua benda ni...
huhuhu..

tak payah nak buat muka sedih sangat sebab da 20 ok.. still remaja lagi kan..
yg penting kena pastikan muka sentiasa awet muda.. o.O

anyway, azam pun azam jugak tapi kalau takde alternative (org baru belajar management) 
susah jugak kan...
usaha mesti kena ada.. especially melibatkan academic..
btw, gud luck girl !! u can do it..
^_^  XOXO

No comments: