Saturday, January 5, 2013

i hate pimples !

 Assalamualaikum..
yeahhh ! gud mownink..
u know what, aku tengah berusaha tak tido lepas subuh..
bak kata ustaz, tido lepas subuh akan mewarisi kepapaan..
means, time pagi2 mcm tu rezeki baru nak masuk, tapi kalau kita tido maknanya kita 
tak berusaha nak dapatkan rezeki tu.. ^_^
hmm, macam yg tertulis at atas sekali tu tang title tu, i hate pimples..

yes, i mean JERAWAT !
ohmaii ohmaii..
aku anti betul dgn jerawat ni taw.. >.<
pantang betul kuar jerawat at muka, mula la tangan ni tak reti nak duk diam..
asyik nak dipicit-picit je jerawat nye tu..
n i'm sure, ramai je yg mcm tu kan?
sampai ada yg malu nak kuar uma bagai..
tapi nasib baik la jerawat yg menyibuk n menyemak nak menetap at muka aku ni
semuanya jenis yg paham bahasa.. hee~
so, bila aku cakap aku tak suka,
nanti tak lama pastu, dia hilang laa..
u did a good job, pimples !
but actually jerawat ni jangan dipicit..
kalau setakat pegang n tekan2 uh ok la..
tapi kalau sampai dia dah pecah, tu tak ok..
silap2 penuh muka dgn geng2 dia yg tak puas hati
sebab dah matikan kawan dia yg 'sebijik' tu..
yg penting kena pakai pencuci muka yg sesuai then,
hilang la nanti..
^_^  XOXO

No comments: