Sunday, December 2, 2012

kesian !

semalam hari pendaftaran kemasukan pelajar lama at Uitm.. 
pagi2 lagi aku da gerak sebab nak pergi kenduri kahwin akak sedara aku at muar.. 
dalam kul 9.50 pg aku sampai muar n stay jap at uma atok aku..
then, dalam kul 2.30 ptg macam tu baru aku gerak at Hotel Pelangi, Muar sebab majlis persandingan nye buat at hotel tu.. wahh wahh wahh.. kemain meriah lagi kan bersanding at hotel !
warna tema pink purple.. my favourite colour, u know ! 
n that time aku pakai baju pink, kebetulan je..
pastu dalam kul 3 lebih aku gerak segamat pulak sebab nak gi daftar masuk..
aku rase muar ke segamat takde la jauh pun..
tapi yg aku heran, lame jugak aku duk dalam kereta tu nak pergi segamat..
aku sampai segamat tu dalam kul 6 ptg..
aku ingat 1 jam je da boleh sampai..
hmm, yg pasti aku kesian at ayah aku sebab kena drive dari pagi sampai malam..
guess what, family aku sampai uma at pasir gudang dalam kul 11.30 mlm sebab highway jam teruk..
mesti penat giler kan sebab drive lame sangat..
whatever it is, thanks ayah ! i love u.. ^_^ XOXO

No comments: