Thursday, November 29, 2012

sedih..

eh, da knp plak la ngn camera fon aku ni !! baru bape minggu aku tak pakai, ta kan merajuk kot.. haih, nampaknya dia memang nak suruh aku cari kan pkwe tuk dia setelah sekian lame dia keseorangan.. tapi jgn la skrg syg ooii.. i really really need u right now, tomorrow, tomorrow n tomorrow lg.. err....
*ape benda la ayat aku ni.. 
u know what, setiap sem ktorang mesti ade gambar...
macam mane aku nak amik gambar tuk sem 3 nanti kalau camera da rosak.. :(
sedih la macam ni.. aiyoyo !! 
wahai xperia acro s idamanku, bersabarla.. ku akan dtg menjemputmu bla dari kedai tepon tu..




n of course, pink pilihanku.. huh, bile la harge fon ni nak turun.. agak2 kalau aku kenyit2 mate at org kedai tu, mesti dapat diskaun kan ? utk org seCOMEL aku ni, tak dapat diskaun pun dapat free jadi laa.. hehe.. 
puihhh.. puihh.. puihhh.. XOXO

No comments: