Thursday, November 29, 2012

lepas rindu..

halluuu.. aku baru je balik drpd jumpa my lovely sister.. lame kot tak jumpa dia, agak berbulan jugak.. 
hari ni dia tak kerja sebab ade hal.. tapi pagi2 lagi dia da text aku nak ajak keluar.. pastu dia cakap dgn aku, pagi tadi baru dia terasa tak nak pergi kerja..
 aku tau dia rindu aku sebenarnya tapi syg sebab aku reply text dia petang tadi.. 
so, ktorang dapat keluar kejap je la.. but at least aku dapat jumpa dia n as well as melepaskan kerinduan aku utk ber'karaoke'... pehhh... lame sehh tak karaoke ! 
sumpah rindu nak pegang mic n finally.... dapat jugak aku keluarkan suara Avril Lavigne aku yg da terlalu lame aku simpan ni.. bahaha..


yess !! i mean Avril Lavigne ok.. for sure korang kenal kan.. aku sangat minat lagu2 dia sebab tu la suara aku pun macam suara dia jugak.. ape? tak percaya?? tak percaya sudah !! yg pasti, rindu aku kat akak kesayangan aku tu terubat jugak.. i miss her so bad, ok ! XOXO

No comments: